Fifteen24: de brug voor bedrijven tussen Europa en de Verenigde Staten
Fifteen24, onderdeel van de Cronos Groep, helpt sinds kort bedrijven bij het ontdekken en uitbouwen van hun business potentieel in de Verenigde Staten. Europese bedrijven vinden het namelijk vaak moeilijk om de stap te zetten. Het blijft vaak bij een droom en daar willen Mathieu Lanssens en Florence Brusselmans verandering in brengen.
Hun kennis van de lokale markt en de fysieke nabijheid, met een kantoor in hartje New York zorgen ervoor dat de Amerikaanse markt toegankelijker wordt. Samen met hun Amerikaanse collega's delen zij hun kennis van de markt en onderzoeken zij de kansen om een product en/of dienst te lanceren.
Als marketeers in hart en nieren met meer dan 12 jaar ervaring, weten ze als geen ander hoe ze een merk offline en online moeten klaarstomen. Hun missie bestaat er dan ook in om innovatieve en doeltreffende marketingoplossingen aan te bieden. Marketingoplossingen die kleine en grote bedrijven helpen om hun business uit te breiden en hun doelen te bereiken in de Verenigde Staten.
Fifteen24 probeert zo toegankelijk mogelijk te werken met verschillende programma's waar je als bedrijf voor kan kiezen. Het intensieve programma zorgt ervoor dat je merk op 4 maanden tijd klaar is voor de Amerikaanse markt. Daarnaast kan je een prospectiereis naar New York inplannen waarbij de agenda gevuld wordt met interessante afspraken. Sommige bedrijven zijn reeds actief in de Verenigde Staten maar kunnen nog extra advies en ondersteuning gebruiken. Voor hen fungeert Fifteen24 als lokale marketingcoach.
"In een volgende fase is het de bedoeling om nog een stap verder te gaan en Amerikaanse bedrijven te helpen op de Europese markt", vertelt Managing Director Mathieu Lanssens.